שירותי ניהול לעמותות ועסקים - עזרה יעוץ והכוונה בהקמת מוסדות חינוך
בשלב הקמת המוסד / העמותה:
פתיחת עמותה ברשם העמותות, פתיחת עמותה ברשויות המס, פתיחת מסופי אשראי, הקמת מסוף במס"ב, פתיחת חשבון בנק, טיפול בהכרה במשרד הביטחון לצורך הנפקת דיחויים, וכל מה שנדרש להקמה / פתיחה בצורה מושכלת למניעת טעויות ואי נעימויות בהמשך...
ולאחר הפתיחה:
ניהול משרד:
ניהול העמותה עפ"י כללי ניהול תקין, קשר רציף עם רואה חשבון, ישיבות ועד עמותה, פרוטוקולים, כללי ניהול תקין, דוחות שנתיים וכדו',
מעקב הוצאות והכנסות, ניהול מערכות גביה בכל אמצעי התשלום השונים, מעקב וטיפול שוטף שכר לימוד, מעקב וטיפול שוטף גביה מתורמים, שימור תורמים, כל פעולות הבנק, סדר ומעקב על הוצאות והכנסות, קבועות ומשתנות / אתר הבנק, כדי להגיע למוכנות ואי הפתעות.
כמו כן כל מה שקשור לניהול עובדים כולל עריכת הסכמי עבודה וכל הנדרש עפ"י החוק, טיפול במשכורות, תשלומי חובה פנסיות וכדו'.
הגשת דוחות ובקשות לכל משרדי הממשלה בכל תחום.
מילוי טפסים ועבודה בירוקרטית.
דוחות רישום תלמידים.
הגשת דוחות לשם דחיית גיוס.
עבודות מחשב.
עבודות משרדיות.
אפשרות לשיתופי פעולה נוספים כגון גרפיקה הפקות דפוס וכדו'.
ניהול מתחם:
ניהול צרכים שוטף של המתחם, אספקה, טכנאים, תחזוקה וכדו'.
ניהול מטבח:
דאגה לארוחות מכל סוג על פי דרישה.
ניהול וקשר רציף עם נותני שירותים חיצוניים / עובדים מקומיים.
ניהול ציוד מטבח / קירור / אחסנה.
ניהול אספקה.
קניינות ואירועים:
ניהול רכש בכל התחומים.
קיום משא ומתן עם ספקים ונותני שירות מכל סוג.
רכש עפ"י מכרזים / הצעות מחיר.
הפקת אירועים / מסיבות / טיולים / פעילויות לאורך השנה.