איך לחסוך בעובדים?! האם בכלל נכון?

איך לחסוך בעובדים?! האם בכלל נכון?

עקרונית, אסור שמנהל העמותה יעשה הכל!
גם הפעילות בעמותה,

גם להתקשר לסוכנים, גם לטפל בפניות לעמותה, גם בגביה, גם להביא תורמים, וגם לטפל בקבלות ולהיות בקשר על כל הו"ק שנעצר, וכן הלאה….

עמותה שמתנהלת בצורה הזו
אז אין קבלות ואין פעילות ואין תורמים חדשים ויש בלי סוף הו"ק שנעצרים!
בד"כ בחסכון בעובדים מרוויחים כסף קל ומול זה מפסידים כסף גדול והרבה פעילות בעמותה!!
מנהל עמותה שמתנהל נכון – עסוק וממוקד בדברים החשובים שרק הוא יכול לקדם!

הכוח הניהולי הנכון הוא לבנות את המשרד בצורה אסטרטגית ונכונה עם ניהול נכון לעובדים.
כמנהל העמותה תרגיש את זה ובמיוחד קהל היעד שלך ירגיש את זה.
כשעמותה מתנהלת כמו שצריך היא מצליחה פי אלף בס"ד

מרגיש חוסר סדר בתכנון המשרד שלך?
צור קשר

מאמרים נוספים

הדרכות

ניהול עמותה בראש עיסקי

ניהול עמותה בראש עיסקי מנהלי עמותות טרודים ברמת היומיום במשימות רבות ומגוונות, החל מדאגה לתזרים המזומנים, אם באמצעות מציאת מקורות חדשים, אם בגיוס תרומות, המשך

המשך לקרוא
דילוג לתוכן