איך וכיצד מגייסים מליונים ע"י מגבית המונים – חברת מצ'ניג

איך וכיצד מגייסים מליונים ע"י מגבית המונים – חברת מצ'ניג

סוד ההצלחה שלנו היינו באסטרטגיה מותאמת אישית ובשטח

שהמגזר השלישי משלים את חסרונות הקורנה ישנה חברת גיוס המונים אחת שעשתה את הלא יאמן ומובילה לקוחות רבים להגדיל ואף לחלקם להכפיל את סכומי הגיוס. אחרי שכבשה את השוק בסערה גדולה יצאנו לשיחת עומק עם פרי לייבוביץ ומנדי חורושוכין מנכלי"ם משותפים בחברת מאצינ'ג – החברה שמביאה סטנדרט גבוה יותר בשירות איכות ולווי אמיתי בשטח לעולם גיוס המונים

ש. אז מה בעצם אתם עושים בשתי מילים?

ת. עוזרים לעמותות מוסדות ומטרות של צדקה וחסד לממש ולהגדיל את פוטנציאל גיוס התרומות שלהם

ש.  יופי. סקרנתם. נסו לתאר את פעילות החברה מבלי להשתמש במילה כסף.

עולם חסד ותורה יבנה זהוי השליחות אותה אנו מבצעים

ש. ראשית אני תוהה מדוע צריכים חברות שיעזרו לגייס כסף. כל ראש כולל ליטאי וכל מנהל מוסד חסידי עושים את זה כחלק ממהות התפקיד שלהם.

נכון, ישנם העושים את זה בהצלחה כזו או אחרת כמו שיש אנשי מקצוע בתחומים רבים כך אנו בגיוס כספים אנחנו מקצועיים בלגייס העבודה שלנו היא לבוא למוסד ישיבה וכיצ"ב ולהקנות לה שיטות גיוס מתקדמות המגדילות את סכומי הגיוס בעשרות ומאות אחוזים

ש. אהה. כן. האחוזים בהחלט מדברים בעד עצמם. אבל זה לא מיצה קצת את עצמו? נניח שאתם מלווים קהילה מסוימת  או ישיבה מסוים פעם ופעמיים, בפעם השלישית הם לא צריכים אתכם יותר. לא?

השיטות והכלים הן הדיגיטליים והן המקצועיים לא מספיקים להתחדש. כמו שבשנה הראשונה שהמוסד עבד איתנו הצלחנו להגדיל לו את סכומי הגיוס אנו מתחדשים כל הזמן. ואנו רואים את זה בפועל בבתי כנסת ישיבות ומוסדות שכבר עשו כמה קמפיינים והגיעו בדעה שהם כבר יכולים לגייס לבד הסברנו להם כיצד אנו רואים את מצבם כעת איך אפשר להגדיל את התרומות והתוצאות מדברות בעד עצמם – הגדלנו למאות לקוחות את סכומי הגיוס

ש.  אני רוצה לחזור לעניין הטכני. הבנתי כבר שאתם מציעים משהו מיוחד שמשפר משמעותית את אחוזי ההצלחה ויכול לעזור לגוף שמגייס להגדיל משנה לשנה את התרומות. אבל אשאל שוב: אם זו טכניקה, ניתן ללמוד אותה ולבצע אותה ללא עזרה חיצונית. לא?

כמו שאמרנו גם אנו גודלים מתחדשים ולומדים כל הזמן העולם מתקדם אנחנו מתקדמים הלקוחות שלנו מקדמים ובמיוחד סכומי הגיוס מתקדמים

מאז פרוץ הקונה עשינו מעל 180 קמפיינים לישיבות חסידיות קהילות וגם מוסדות שהיו ממש ברגעי קושי גדולים מאוד

ש.  לא סוד שקיימים היום מספר חברות בשוק, מה מבדל אותכם :

מקצועית ושירות!  כל קמפיין הוא בן יחיד זה מתחיל בחטיבת אסטרטגיה מקצועית שלא משנה מה סכום הגיוס שלכם אתם תקבלו את אותו שירות של הקמפיינים הגדולים. במסירות ובמקצועית בשטח

ש. מה הכוונה אסטרטגיה מקצועית

לכל קמפיין שנערך בחברה אנו רואים מה נכון לו אישית, אנחנו תמיד אומרים שאנחנו לא חברת 'הפעלת שגרירים' אנו עושים מחקר שוק בודקים את השטח ונותנים לכל קהל מענה משלו לכל סגנון גיל ומגזר יש את מה שהוא יהיה יותר טוב בו ואם כלים נכונים אנו מצליחים ב"ה לקחת אותו למקומות אחרים

ש. מה הכוונה שטח ?

קמפיין זהו פרויקט לא רגיל עם משתנים רבים ועבודה רבה ואנחנו הולכים עם הלקוח יד ביד בכל התחנות המשמעתיות. בעצות כולנו אלופים בישום בשטח זה לפעמים קצת אחרת. זה מה שהשטח צריך היום וזה מה שהלקוחות מחפשים היום וחברת מאצינ'ג שמה לה לעצמה כעיקרון מנחה אנחנו לא רק נותנים עצות אלא מנהלים ועושים בפועל. משלב ניתוח שטח יסודי הבנה מה מתאים ללקוח הספצפי ובאיזה דרך להרים את הקמפיין כי מה שמתאים למוסד אחד לא בהכרח מתאים למוסד אחר. קמפיין זה לא מכונת יצור בעלת דפוס קבוע.. דרך עבודה נכונה עם ההון האנושי מה שמכונה שגירירם שבכל קהילה אלו הם אנשים וקהלים שונים ועובר בהדרכת מכירות ועבודה משמעותית יותר עם השגרירים עם כל הרצון הטוב של השגירים רובם לעולם לא התנסו בגיוס כספים והם יעמדו ביעד טוב יותר בהקניית כלים מעשיים כמו"כ לא כל הקהלים יכולים להיות שגרירים ואנו תמיד מתאמים את הקמפיין לקהל

אפשר לראות את זה בקמפיין הגדול ביותר שקרה השנה בחב"ד פרויקט הטהרה בקרית מלאכי שקרה בחברת מאצינ'ג שם ניתחנו והתמודדנו עם מספר אתגרים

בקמפיין ממש לפני חודש לבניין חסידות תולדות אברהם יצחק בביתר עילית שם השתמשנו בשיטות גיוס חדשניות תוך התאמה מלאה לקהל וכן לבית כנסת היכל קדושי מירון באלעד שסיימנו לפני שבועיים.

כך גם היה בקמפיין לחסידות מפורסמת גדולה בבני ברק לפני כל קמפיין אנו עושים בדיקת חום של קהלי היעד כלומר מה הקהל מרגיש וכיצד הוא מתייחס לקמפיין שבדקנו שם הבנו את האתגרים הניצבים לפתחנו דחינו את מועד הקמפיין שכמובן טרם פורסם ועשינו פעולות שטח מקרובות גם שם התוצאה דיברה בעד עצמה. היעד הסופי הוכפל מהיעד הראשוני במעל 70%

ש. אני עובר על הקמפיינים מתחילת שנה ואני רואה שקמפיינים גדולים של לקוחות גדולים וחשובים נערכים אצלכם. מה הסוד ?

ת. קמפיין טוב שהלקוח מרצה מביא עוד לקוח מרבית הלקוחות וזה הסיפוק הגדול והוכחה שאנחנו בדרך הנכונה ואכן עושים טוב יותר את מלאכתנו הגיעו בהמלצות כמעט כל לקוח שסיים פה קמפיין גרם לחבריו והסביבה שלו לעשות אצלנו קמפיינים.

ש. יש משהו מאוד מרתק ביכולת להוציא מאנשים עוד ועוד כסף. מה זה בעצם אומר על התורמים, מה זה בכלל אומר על עם ישראל?

רחמנים בני רחמנים וגודלי חסידים

ש. אי אפשר לסיים כזה ראיון מרתק ללא שאלה אחת על קורנה. איך באמת היא השפיעה עליכם ?

ת. שמסתכלים על המספרים הן של הקמפיינים והן סכומי הגיוס המספרים מראים שהם גדלו. ויש דרכים רבות להסביר את זה לנו כחברה האתגר הניצב הוא לחדש כל הזמן ולדייק את הקמפיינים ובעיקר אנו רואים גידול משמעותי במיוחד בזכות השירות האישי בשטח אם פעם אנשים פשוט התלהבו לראות קמפיינים ואת המספרים רצים באתר היום מצב השטח מעט השתנה קמפיינים עובדים ובגדול אך הם מצריכים יסודות איתנים וחזקים יותר

לסיום איך יוצרים איתכם קשר: 6376* או במייל: 24maching@gmail.com

מאמרים נוספים

הדרכות

ניהול עמותה בראש עיסקי

ניהול עמותה בראש עיסקי מנהלי עמותות טרודים ברמת היומיום במשימות רבות ומגוונות, החל מדאגה לתזרים המזומנים, אם באמצעות מציאת מקורות חדשים, אם בגיוס תרומות, המשך

המשך לקרוא
דילוג לתוכן