לא משנה אם אתם עמותה ציבורית או בית כנסת הדבר החשוב ביותר כדי להכניס הכנסה לעמותה שלך הוא רשימת תפוצה גדולה ורחבה בדיגטל
רשימה זו תאפשר לך בכל פעם שתירצה לעשות גיוס כספים לפרסם שם את הבקשה שלך לתרומה באופן קבוע או לפני חגים וכך תבטיח לעמותה שלך ביטחון כלכלי ותזרים כספים קבוע
איך בונים רשימת תפוצה לעמותה שלי
1.אנו אוספים הפרטים לכל מי שתרם אי פעם לעמותה ומכניסים לרשימת התפוצה.
2.אנחנו יכולים לעשות פירסום ממומן באתרי חדשות בדיגיטל וברשתות החברתיות בכלל, ולהציע לאנשים לתרום סכום נמוך יחסית בתמורה לרכישה כרטיס הגרלה על מתנה בשווי בין אלף ל5 אלף שקלים וכך להרחיב את רשימת התפוצה.
3.אם שיתוף פעולה אם עסקים שיש להם רשימת תפוצה גדולות ולבקש להם פירסום חד פעמי של רכישת הגרלה במחיר נמוך כמו בסעיף 2 וכך להגדיל הרשימת התפוצה שלנו .
איך יודעים מי קהל היעד שאנחנו רוצים אותו שיצטרף לרשימת התפוצה שלנו?
קהל היעד שאנו מחפשים הם תורמים פוטנציאלים שבמאותם ירגישו חיבור ריגשי של העשייה לעמותה ולאופי שמסביב למותג שלה.
איך נדע איפה כדאי לפרסם בדיגטל וברשתות החברתיות כדי להגדיל את הרשימה התפוצה?
אנחנו צריכים לעשות בירור מוקדם ולבדוק מה הגילאים והמצב הדמוגרפי של קהל היעד שלנו ולהבין באיזה רשתות חברתיות הם רגילים לצרוך מידע ביום יום, ורק שם אנחנו נעשה פירסום בתשלום
איך מנהלים רשימת תפוצה שכוללת תורמים וותיקים במהלך השנה?
במהלך השנה חשוב כל חודשיים שלשה לשלוח תמונת מצב של התקדמות העמותה והפעילות שלה ולהתייחס לתורמים כמו משקיעים ולתת להם הבנה מדוייקת מה בדיוק הכסף שלהם עזר לאנשים בעולם.