כהמשך לכתבה-
ביקשנו מהאסטרטג השיווקי אריה טוויג שישתף אותנו בקמפיין מוצלח במיוחד שעשה כדי שנוכל להעתיק וללמוד איך ומה חשוב לעשות כשמרימים קמפיין ברשתות החברתיות:
תודה לך אריה שהיסכמת לשתף אותנו בסודות השיווקים של קמפיינים מוצלחים בדיגטל חשוב לנו מאוד שמנהלי העמותות שלנו יגיעו מהר לביטחון כלכלי ויגדילו התרומות בעמותה שלהם ובמהירות?
הפרסום בדיגיטל מאפשר לנו בעצם להגיע לקהל עצום של תורמים פוטנציאלים ולסחוף אותם להירתם ולעזור להגשמת החזון של העמותה.
לכל רשת חברתית יש כללים משלה וקהל יעד שונה ולכן חשוב שתהיה אסטרטגיה ברורה לפני הפרסום כדי לדייק את המסרים הנכונים לקהל היעד הנכון ובפלטפורמה הדיגיטלית המתאימה.
תורם פוטנציאלי הוא כמו לקוח לכל דבר בדיוק כמו שעמותה היא עסק לכל דבר (על כך נרחיב הרבה בהמשך)ולכן אנחנו רוצים להעביר את התורם הפוטנציאלי מסלול חווית לקוח מדויקת שתגרום לו להרגיש 4 רגשות חשובים וקריטיים כדי להוציא את הכרטיס אשראי שלו או שלה ולתרום.
הרגש הראשון הוא רגש האמינות.
הרגש השני הוא רגש של ביטחון.
הרגש השלישי הוא רגש של מקצועיות
והרביעי הוא רגש של חיבור רגשי לעמותה או לפעילות העמותה שמבקשת ממנו את התרומה.
מומלץ להתייעץ עם אסטרטג שמומחה בדיגיטל לפני שמוציאים כספים על פרסום בדיגיטל כדי שהפרסום יביא תוצאות טובות ולא יבזבז את התקציב עם מפח נפש כגדול.
אנחנו מאפשרים לחמישה מנהלי עמותות לקבל פגישת יעוץ בשווי 5,000 ש"ח מהאסטרטג השיווקי אריה טוויג ללא עלות!!
להרשמה לחץ כאן
בהצלחה רבה לכולם ונתראה בהדרכה הבאה בע"ה